תאורת הלד LED מהווה כיום כתאורה ראשית אך עדיין ישנם הרבה שימושים דקורטיבים.

אחד מהם הוא פס לד LED, לרוב ניתן לראותפסי לד LED(או בשמותיו: סרט לד LED, פס SMD, שרשרת לד LED) בתאורה דקורטיבית ובעיקר פס לד LED לתאורה נסתרת.
יתרונות פסי הלד LED הם הצריכה הנמוכה של החשמל ועבודה עם מתח נמוך. שימושי פס הלד LED:

1. תאורה נסתרת בקרניז – הנמכות תקרה וקרניז נפוצים היום, בעבר היו משתמשים בפלורסנטים לתאורה נסתרת אך בגלל החום הם היו נשרפים מהר, כיום פס לד LED ייתן לנו אפקט אור יפה ולאורך זמן.

2. פס לד LED למטבח – מה שקורה אצל רובנו שיש לנו אור מרכזי במטבח אך בגלל ארונות המטבח האור נחסם ולא מגיע לשיש ובכך משטח העבודה במטבח חשוך, הדבקה פשוטה של פס לד LED מתחת לארונות המטבח יפתור לנו את בעיה זו ויעניק לנו אור עבודה נהדר.

3. פס לד LED לרכבים / אופנועים – מכיוון שפס הלד עובד על מתח נמוך של 12V ניתן לחבר אותו למצבר של הרכב או של האופנוע ובכך להנות מתאורת לד LED גם בנסיעה.

4. פס לד LED צבעוני RGB – שרשרת לד LED בעלת 3 צבעים (אדום, כחול, ירוק) שיכולה בעזרתבקרלהגיע למגוון רחב מאוד של צבעים, תוכניות החלפות צבעים אוטמטיות ועוד.. משמש לדקורציה, בקר לפס לד LED עם אפשרות לשליטה מרחוק על ידי שלט.

5. פסי לד LED לגינה – את פס הלד LED ניתן לקבל בכמה רמות של אטימות למים, נרחיב על הסוגים:
a. פס לד LED לא מוגן IP20 – מגיע עם דבק דו צדדי להתקנה פשוטה.
b. פס לד LED מוגן פנים ביתי IP55- לפס זה כיסוי סיליקון מצידו האחד ודבק דו צדדי מצידו השני, כך שלמשל לארונות מטבח עדיף להשתמש בפס לד LED זה.
c. פס לד LED מוגן מים לבחוץ IP65 – מגיע בתוך שפורפרת מוגנת מים, השפורפרת עוטפת את כל הפס ולכן אינו מגיע עם דבק דו צדדי. לשימוש בגינות וכל מקום חיצוני.
d. פס לד LED מוגן לתוך מים IP67 – זהו פס שמגיע כם שפורפרת וגם עם כיסוי סילקון ולכן יכול להיות בתוך המים.