כיום נורות ההברגה הן עדיין הנורות השימושיות ביותר, עד לא מזמן רובנו השתמשנו בנורות ליבון 75W-100W בתחילת שנת 2012 נורות ה 100W הוצאו מחוץ למדפים עקב הצריכה החשמלית הגבוהה, תחליף לנורת הברגה בלד (LED) יספק לנו אור דומה מאוד אך בצריכה נמוכה בהרבה
נורת הברגה לד (LED) תחליף את הנורת הברגה הרגילה ללא צורך בשינוי כלשהו. זווית ההארה נעה בין 30º-180º בהתאם לסוג הנורה, בדרך כלל הזווית תהיה º140. לנורת הברגה לד (LED) שימושים רבים:

1. תחליף לד (LED) לנורת ליבון – לנורת הליבון ישנם תחליפים רבים בתאורת הלד (LED) ובעוצמות שונות. חיבור ההברגה הנקרא E27 או הברגה קטנה E14 מגיעים בעוצמות של 1W-30W, כמובן שתמיד צריך לזכור כי בלד – ככל שהעוצמה יותר גבוהה כך גם גודלה הפיזי של הנורת לד (LED). ניתן למצוא את הגודל הפיזי המדוייק בפירוט של כל נורה בקטגורית נורות לד הברגה.

להלן חלק מהשימושים הרבים לנורה זו:
• תחליף לד (LED) לנורת נר
• תחליף לד (LED) לנורת קריאה
• תחליף לד (LED) לנורת חדר מדרגות
• תחליף לד (LED) לנורות קיימות בגופי תאורה
• תחליף לד (LED) לספוט הברגה
• תחליף לד (LED) לנורת חדר
• תחליף לד (LED) הברגה עם אפשרות לעבודה עם מתח נמוך 12V-24V
ועוד…

2. תחליף לד לנורת EL (נורה פלורסנטית CFL) – הנורות הפלורסנטיות כיום נחשבות כנורות חסכוניות ופופולריות כנורות חילופיות, מה ששוכחים לספר לנו זה כי נורות הפלורסנט למינהן עובדות ביחד עם משנק (צ'וק) חשמלי, למשנק החשמלי צריכה לא מבוטלת של אנרגיה כ 20-30% מהצריכה של הנורה עצמה. בנורת לד (LED) החילופית לא נצטרך לדאוג לבעיה זו מכיוון שלא נצטרך את המשנק, לכן אם יש לכם גוף קיים אפשר להמשיך ולהשתמש בו אלא רק תצטרכו לעקוף את המשנק ופשוט לחבר את חוטי החשמל ישירות לחיבורי הנורה (כמובן ע"י חשמלאי מוסמך, או על ידי המעבדה שלנו), בכך גם אורך חיי נורת הלד ינוצל במלואו. (אילו היינו מחברים את הלד עם המשנק היינו גורמים לקיצור משמעותי באורך חיי נורת הלד (LED) ). אם הגוף הוא חדש והחלטתם לעשות את הדבר הנכון ולהתקין נורת לד (LED) תבקשו אותו מראש עם חיבור ישיר שלא עובר דרך המשנק.

תחליף הלד (LED) של הנורה הפלורסנטית יבוא בזווית פיזור של עד 180⁰ , נורה זו מהווה תחליף מעולה לכל הנורות המורכבות בכל הגופים.

3. תחליף לספוט הברגה מסוג PAR – נורת PAR הינה ספוט עם הברגה E27 בלבד, למעונינים בספוט בעל עוצמה גבוהה יותר מומלץ להשתמש בנורות ה PAR, נורות ה PAR מגיעות בכמה סוגים כאשר לכל סוג קוטר סטנדרטי משלו. גם כאן לא נצטרך לבצע שינוי חשמלי, נוכל להחליף נורת PAR רגילה בנורת לד ללא בעיה. להלן סוגי ה PAR:

כאשר PAR16 מקבילה לספוט דקרויקה בקוטר 50mm, PAR20 בעלת קוטר גדול יותר וכך הלאה. בדרך כלל נשתמש ב PAR20, PAR30, PAR38 ונורת PAR56 זוהי נורה לבריכות.
מכיוון שהגדלים הם סטנדרטים יהיה ניתן למצוא גוף מתאים לכל סוג של נורות ה PAR, בדרך כלל הן ישמשו להאיר חפצים מסויימים, שימוש נפוץ נמצא במטבחים, חלונות ראווה של חנויות וכו.
כמו כן בנורות PAR לד (LED) נוכל לקבוע את זווית ההארה אשר תנוע בין 8º-120º לפי הדרישה.

4. תחליף לד (LED) לנורת נר – שימוש נורות הנר הוא בעיקר לנברשות, נורת הנר ליבון היא בהספק של 40W כאשר תחליף הלד (LED) יהיה בעוצמה של 3W-4W בלבד, חיסכון על עד 90% בחשמל. נברשת בדרך כלל מכילה בין 5-12 נורות, על ידי החלפתן בנורות לד (LED) יהיה ניתן לקבל את אותה עוצמת אור, לחסוך בחשמל ולא להחליף נורות בתדירות גבוהה. נורת הלד (LED) נר בדרך כלל מגיעה בהברגה קטנה E14 אך ניתן גם לקבלה בהברגה גדולה E27. גם כאן לא יהיה צורך בשינוי חשמלי כלשהו בגוף התאורה, ניתן להחליף נורת לד (LED) בנורת ליבון אחד לאחד.